POLITYKA PRYWATNOŚCI
I.
Klauzula
informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Administratorem danych osobowych
przekazywanych Kancelarii w związku z świadczeniem usług pomocy prawnej jest
Agnieszka Spychalska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria
Adwokacka Agnieszka Spychalska, NIP 1132587681.
Wszelkie dane osobowe wykorzystywane
są na potrzeby realizacji usług
prawniczych, zawieranych umów, ich wykonywania i rozliczania, a w szczególności
do: wypełnienia obowiązku prawnego (formalnego) w związku z wymogami
określonymi przez procedurę cywilną, karną, administracyjną,
sądowoadministracyjną, a także przepisy Ordynacji podatkowej, Regulaminu
urzędowania sądów powszechnych oraz w związku z rozliczeniem księgowym,
wykonaniem umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęciem
działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO), celami
wynikającymi z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6
ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich,
organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe przetwarzane są do
zakończenia prowadzenia sprawy lub świadczenia usługi, a następnie do upływu
przedawnienia roszczeń związanych z umową z klientem. Dane osobowe utrwalone w
dokumentacji księgowej będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązujących
przepisach prawa, w tym przepisach podatkowych.
Dane osobowe mogą być przekazywane
podmiotom trzecim, zwłaszcza w związku z usługami księgowymi, informatycznymi,
zastępstwem procesowym lub podwykonawstwem na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych. Przekazywanie danych osobowych może nastąpić
także na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na
żądanie uprawnionych sądów, organów, urzędów i instytucji.
Osoba, której dane osobowe dotyczą, ma
prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących
(w tym do uzyskania ich kopii), ich sprostowania lub poprawiania (gdy dane są
nieprawidłowe lub niekompletne), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych i
cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych (gdy przetwarzanie
danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych
osobowych – co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem). Gdy przetwarzanie danych
osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie
danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny, lecz jest niezbędne
do zawarcia i wykonania umowy. Dane mogą być przetwarzane w sposób
zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Osobie przysługuje prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kancelaria pozyskuje dane osobowe z
publicznych rejestrów takich jak: CEIDG, GUS, KRS. Podstawa prawna:
rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO).
W razie pytań dotyczących
przetwarzania danych osobowych lub wobec korzystania z uprawnień związanych z
przetwarzaniem danych, należy skontaktować się z Kancelarią: ul. Twarda 44 (kl.
I, piętro I, lok. 10) 00-831 Warszawa; tel. 533 355 400;
biuro@warszawskakancelaria.pl
II.
Ciasteczka
1. Strona jest utrzymywana (hosting) na
serwerach home.pl.
2. Strona korzysta z plików cookies.
3. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”)
stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które
przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do
korzystania ze Strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z
której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny
numer.
4. Oprogramowanie do przeglądania stron
internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza
przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy
mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa
umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie
plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub
dokumentacja przeglądarki internetowej.
5. Ograniczenia stosowania plików cookies
mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności Strony.